6 лип. 2008 р.

Тільки попроси!

Хтось з вас дивився фільм "Секрет"?
Там розказують як бути щасливим і багатим не прикладаючи зусиль :)
Все що треба - попросити і тобі дадуть (ну звісно це ще треба прийняти, бо тобі будуть давати, але якщо ти не візьмеш - то вже твої проблеми :) )

Я сьогодні ходив на тест-драйв Renault. Довго дивився на різні машини, 2 рази туди приходив... Мені друзі пару раз казали щоб я попробував поводити (в мене ще колись була ідея що потрібно попробувати поводити різні машини, щоб попробувати що мені подобається. адже відгуки в кожного свої як і уподобання). Я відмовлявся покататися, бо я вже давно не їздив на машині. Але підійшов до організаторів, спитав:
- можна покататися?
- а у вас права з собою є?
- немає
- паспорт?
- немає
- номер паспорта пам"ятаєте?
- так

1 хв на підписання бумаг де я беру на себе повну матеріальну відповідальність у разі пошкодження машиниі я вже за рулем Dacia Logan. Збоку моя кохана, а заді один з організаторів якій мене постійно підстрікав добавити газу, попробувати те і те :)

Вобщем попросіть і отримаєте :)

3 коментарі:

Andriy Babala сказав...

Супер, і як машина?
А де взагалі їздили?

Yuriy P сказав...

Юрка по звичці приїхав додому і поставив машину в гараж :-)

Unknown сказав...

Машини супер. Приємно що воно не засклом і нема табличок "руками не трогати". Відчуття ніби в тебе це вж є :)
Їздили біля драм театру. Я проїхався від центрального ходу драмтеатру, до протилежної сторони і назад. Мені хватило :)