29 серп. 2008 р.

Настрій

Балакав сьогодні з керівництвом.
Висновки: 1. Повільно 2.Нема нічого більш постійного ніж тимчасове

Зараз я не лягаю спати, а йду на вокзал... їду до Львова.
Закінчуємо тренінги для менеджерів.
Висновок:
1. хто сказав що я менеджер? :)
2. мені б краще пройти тренінг по use cases де б зачіпалося багато складних ситуацій, як з них виплутатися і як їх завчасно розпізнати і уникнути. А тут фактично проводять тренінги по стандартам і процесам, для того щоб ми могли потім отримати сертифікати. Якось це не логічно. В мене ще немає такого досвіду щоб я "систематизував свої знання" і приводив процеси на проекті у відповідність до міжнародних стандартів. Ну про час ви здогадуєтеся? Звісно що ніхто в нас роботу не забирав на час навчання :)

3 коментарі:

Yuriy P сказав...

Не така вона робота програміста як ти собі уявляв будучи в універі :-)

Unknown сказав...

я її і зараз інакше уявляю :)

Анонім сказав...

Висновки: 1. Повільно
Насправді не всі речі вирішуються швидко і тим більше ситуація про яку йшла мова..

1. хто сказав що я менеджер? :)
Авторитетна американська організація по визначенню психологічного портрета AKA caliper :)

Стосовно трейнінгу - дійно по use cases було б значно цікавіше.. нажаль такий трейнінг відбувався кілька місяців раніше... може шось інтернал придумають... в будь-якому разі навіть цей трейнінг дає багато чого корисного (IMHO)