11 вер. 2008 р.

Знову робота

Сьогодні був перший тиждень коли я виконав план по кількості зданих RFP. Ура товариші!
Доречі, сталося так що віддав неправильне завдання. Була помилка у вхідних даних яка не дозволяла закінчити проект виконавши всі умови. Це було просто нереально. Коли почав питатися як вийти з ситуації то мені сказали "в тебе є два варіанти: 1. бути нормальним. 2 бути биком. Биком ти будеш якщо скажеш вендору про те що проект зробити не реально" :)
Вобщем не співпала моя думка з порадою і я все таки розказав вендору про проблему. Як результат для декого я став биком а для себе лишився нормальним :)
Ось як все відносно в цьому світі :)
Народ, розкажіть про свої приколи на роботі! Можна в скайп щоб не світитися :)

6 коментарів:

Анонім сказав...

Вітаю-вітаю із вперше виконаним планом! Стосовно ситуації, яка виникла із проектом - кілька коментарів:
1. Порада, яку дали тобі - чесно повідомити керівництво gDEV (на який ти працюєш) про ситуацію, яка виникла і попросити вендора закенселити проект - твоя інтерпратація про те шо тебе попросили бути "бути биком" надзвичайно цікава і широка... в результаті ти поступив так само але вважаєш шо твій вчинок відрізняється особливою чесністю і радикально інший від того, що тобі порадили... твій блог пиши що хочеш але все ж..
2. для кого ти цікаво "став биком"?
3. тобі не здається, що ти надто болісно сприймаєш все шо відбувається між тобою і керівництвом і весь час пробуєш це представити як якусь конфронтацію?

Unknown сказав...

Славік, невже я казав щось про керівництво? Я не про твою пораду говорив а про пораду Ореста :) Він пропонував нічого нікому не казати. І цитував я його дослівно. Ти ж не вживаєш в розмові слова "бик" і т.п. :)

Анонім сказав...

Ок :) треба спростувати свій комент :) Не думав шо Орест дає такі "цінні" поради, то сприйняв це на свій рахунок. Сорі. просто виглядало воно для мене так. Стосовно виконання плану - ше раз вітаю ми на правильному шляху!

Анонім сказав...

http://eterniel.livejournal.com/3587.html

Я, до речі, твого Скайпа не знаю :)

Andriy Babala сказав...

А у мене от реліз:

в нас головне стабільність - все йде добре - а потім в останньому білді робимо фікс який не дає залогуватися - і так вже кілька останніх релізів
:D це як прикмета того що реліз буде хороший

Andriy Babala сказав...

Забув сказати.
УРА! В Юри є план. Вітання.:)