29 лист. 2008 р.

Як не треба будуватися

Сьогодні був тяжкий день...
Я купляв гіпсокартон і все необхідне для півісної стелі (профіля, кріплення і т.д.)
Процес купівлі зайняв 1,5 години (купили 30 листів гіпсокартону, і купу інших довгих і тяжких речей)
Далі погрузка цього всього в таксі (15 хв), розгрузка біля під"їзда (10 хв) а потім почалося...
Виявилося що я підійшов до цього проекту без естімейту :) Крім того ми почали носити легші речі спочатку, лишивши тяжчу роботу на кінець (хто не знає, я буду жити на 9-му поверсі, і ліфт ще не скоро запустять)
Мало того, я недодумався покликати багато людей на допомогу. Покликав тільки брата Володю і брата дружини Сергія (і то Сергія я не хотів кликати, думав що ми з Володею самі справимося). Сергій був в шоці від об"ємів роботи і малої кількості людей. "Ви так спокійно говорите, занести 30 листів гіпсокартону! Ми 12 листів носили шефу цілою фірмою!"
Добре що в мене є старий друг Іван, який прийшов з дружиною Наталею (кума, дай тобі Боже ще 5 діточок за допомогу). Потім ще один брат дружини підключився - Павло. Ми довго все носили... А потім засікли час, який потратили на те щоб винести 1 лист... І вийшло що нам ще треба носити його 4 години!
Смеркалось... :)
Дрожащі руки нас не слухалися, ноги відмовляли... Дружби бухали в центрі міста...
І ось ми побачили світло! Світло на 2-му поверсі! Це було наше спасіння! 5 хв розмови з сусідом і ось ми вже носимо все що залишилося внизу до нього. Лиш би віддав потім :)
Тепер збираю гроші на могорич і тримаю ноги високо :)

3 коментарі:

Yuriy P сказав...

"Дружби бухали в центрі міста" - це наклеп і провокація, ми не бухали. Я вимагаю спростування фактів, і офіційного вибачення на телебачення (або на блозі :-) ).

Andriy Babala сказав...

Ми вже цілий день як не бухали. Приєднуюся до переднього коментаря.

Естімейт - це важлива річ. Скільки раз тобі казати, порахуй а потім помнож на 2, а не поділи...
Цього ж нас навчав великий і жалящий мух Б. ;)

А як каже пан Вася Ш.ніколи не робіть рутинної роботи - напишіть тулзу для автоматизації. )))

Jio сказав...

у старого друга Івана ше й сьогодні руки вверх підніматися не хочуть...

п.с. а без "конвеєра" ми би й то не виносили ;)