1 бер. 2009 р.

Наші магазини

Здавалося б криза, всі мають активізуватися і старатися продавати якомога краще і якісніше. Але три покупки показали зовсім інше.
1. Ліхтарик. Що може бути простіше?! Чесно, я обійшов пів міста перш ніж зміг купити його. Треба було потужний ліхтарик щоб вночі бігати по приміщенням і шукати написи на стінах (про це окремо розкажу). На базарі була купа китайських ліхтариків, які валялися по 30 штук в ящику. Це не викликало довіри. В магазинах всі ліхтарики гарно розкладені і ... запаковані. Відкривати не можна! Тобто я навіть не міг включити ліхтарик щоб подивитися на скільки сильно він світить! Продавець не знав яка різниця між тими ліхтариками які є на прилавку. І лише в одному магазині мені розрізали пластикову упаковку і показали декілька ліхтариків. Там я і купив. А в інших магазинах товар буде вічно лежати гарно запакованим.
2. Мобільний телефон. Проблема не в тому що я не знав який я хочу, а в тому що мені не дозволяли по ньому звонити! Що Євросеть що ВухоКом сказали мені, що якщо по телефону наговорено більше ніж 5 хв, то він вважається старим. Тому я міг тільки по меню полазити. На що я їм сказав "уявіть що ви купляєте телевізор, але вам не дозволяють включити антену і подивитися як він показує. Зате дозворляють взяти пульт і подивитися яке меню в телевізора. Ви купите цей телевізор?" На що продавець тільки знизив плечима. Нічого, пішов в інший магазин де нема таких дурних обмежень і там купив.
3. Пам"ятаєте я таки купив ліхтарик :) Пішов туди ж купляти рацію. Все б добре, але той продавець не знала нічого про рації і не могла нам помогти їх підібрати. Крім того в нас був наступний діалог:
- Поможіть нам вибрати рацію
- Яку вам потрібну?
- Щоб працювала з тою яка в нас вже є
- А я звідки знаю яка буде працювати з вашою? Ви де її купляли?!
- Ми її позичили
- Не розказуйте мені казки!

Нема слів. Невже так тяжко поки сидиш пів дня в магазині нічого не роблячи просто сісти і почитати про товар який ти продаєш?!

1 коментар:

Yuriy P сказав...

Після
"- Не розказуйте мені казки!"
я подумки сказав - "сама пішла на ..", бо я дійсно рацію позичив, і в мене не було до неї інструкції. Що за відношення для клієнта?