31 січ. 2008 р.

Початок

Довго не розпочинав свій блог, бо вважав що раз в мене нема фотіка (а відповідно і фотографій), то я не зможу вести блог. І тільки коли в мене нарешті появився фотік (велике дякую Андрію за те що привіз мені його з Америки) я зрозумів що блог можна вести і без нього :)
Таке от життя! Ми самі придумуємо собі перепони і відмовляємося щось робити бо тяжко їх подолати.

Але сьогодні я хотів вам розказати про те що я скоро стану батьком!!!
Все ж таки це прекрасно бачити свою дитинку на УЗД і те як вона барахтається в животі.

8 коментарів:

Yuriy P сказав...

Congratulations!!!

Приймаються ставки хлопчик/дівчинка :-)

Roman LuVR сказав...

Найщиріші вітання і побажання міцного здоровя майбутнім батькам і плоду їхнього кохання ! :)

Анонім сказав...

Юра, я ставлю 1 грн на хлопчика :) (чесно ще не знаю хто буде)

Andriy Babala сказав...

Мої вітання. Тепер ти маєш посилено готуватися до народження дитини ...
І якшо я не перепутав з весілля - хлопчик має бути Арсен, а дівчинка Марічка. :))))

Анонім сказав...

Вітаю!
+1 на хлопчика. ))

AMA сказав...

Щирі вітання!!! Перша за все міцного здоров’я баи мати наснагу всі задуми втілювати в життя :).
А я бажаю Вам дівчинки ;), буде помічниця вдома ;). Татко ж теж буде любити донечку красуню :).
Зрештою то не важливо, хлопчик, чи дівчинка, бо дитинка рідна і це первісток ;)!!!
Щастя Вам :).

Yaroslav K. сказав...

Приєднююсь до привітань!!!

Анонім сказав...

Юрка!! Вітаю тебе!!!! ти будеш щасливим батьком!!! Хай дитя народжується здоровим на радіст ьбатькам. Надя