22 лют. 2008 р.

Все що назбиралося за відпустку

Хм... Що ж трапилося під час відпустки?
1. Я відпочив
2. Зібрався з думками
3. Покатався на лижах
4. Побачив водоспад в Яремчі
5. Побачив музей писанки в Коломиї
6. Все ж таки зайшов на роботу в п"ятницю вечером :)

Мав час для глибокого аналізу стезі свого життя, внаслідок чого в тяжких муках родилися 2 висновки:
1. Машина - це класна штука. Бо можна поїхати куди хочеш і коли схочеш, а не мучитися автобусом. + можна зупинитися де завгодно на відпочинок або щоб подивитися на краєвиди.
2. Машина нам не потрібна :) Бо вона є в більшості наших друзів/знайомих.

Доречі, останнім часом все частіше натикаюся на те що друзі рішають набагато більше ніж гроші :) Не те щоб я цього не знав, але за останні декілька тижнів я це дуже часто бачив:
1. Моя знайома в Арсені не чекала в черзі на зважування фруктів. Їй зважили без черги. Потім вона розповіла що колись працювала в Арсені і її знайома побачивши її, сама винесла їй зі складу новий ящик з бананами щоб та могла собі найкращі а потім ще й зважила їх без черги.
2. Я з Наталею і її родичем поїхали на Юриній машині в Буковель. При цьому ми ночували в Наталіної знайомої за трошки дешевшу ціну ніж всюди. + ми вмовили Юру зупинити біля водоспаду в Яремчі. Доречі ось фото...











3. Більше того, ми поїхали в Коломию подивитися на славнозвісний музей писанки, де визвонили колишнього одногрупника Костю і він нас на своїй машині возив по всій Коломиї і показував все. Та нам би ніякий гід ні за які гроші не показав і не розказав так багато як він!
Доречі, ось фотки Коломиї і музею



















2 коментарі:

Yuriy P сказав...

ну на рахунок - "машина нам не потрібна" я з тобою не погоджусь. всерівно колись буде треба самому кудись поїхати і не бути ні від кого залежним.

а ще потім швидко привикаєш. навіть в Арсен який через 500м ліньки йти пішком... відчуваю себе американцем

Unknown сказав...

ну само собою, що коли обживемось на квартирі - то купимо машину. А на разі, нас таке щастя з машинами підстерігає дуже часто :)
Недавно ми вибирали плиточку у ванну і в місті зустріли Ваню з Наталею. Вони собі теж дещо вибирали і повозили нас по всіх будівельних центрах.
Сьогодні їхали на ДН до Назара... туди нас Іван підвіс, назад Юра...
З таким щастям... ой, щось я повторююсь :)