25 бер. 2009 р.

Сьогоднішній настрій

Привіт,
Знаєте моєю улюбленою піснею сьогодні є Michael Jackson - They Don't Care About Us.
Якось так плавно все в житті все йшло - зразу після інституту нам запропонували хорошу роботу, таку про яку ми мріяли - кохана дружина - ріст на роботі - дитина... а тепер криза. Не те щоб я постраждав... але якось сильно розчарувався.
Тобто я ніколи не вірив в нашу владу(крім моменту революції) і банкам. Але такої наглості коли їм всім на нас начхати і коли банки які банкрутують швденько роздають гроші своїм людям, а звичайні люди лишаються нізчим - це вже занадто. І головне що нічого невдієш.
Так само на фірмі, нас вирощували в тепличних умовах, плекали нас, все було для нас, людей на вагу золота - програмістів. Тут і хороший офіс з кухнею на якій є шикарні чай/ кава/ інше і безкоштовні тренінги з англійської і безкоштовне відвідування спортзалів... і ще багато чого. А особливо ставлення до нас як до людей.
Тепер різко стало ясно що ми не люди - ми ресурс. Вся халява закінчилася.Лишився тільки нормальний офіс. І зникло нормальне ставлення до людей. У всіх тепер нереальні плани, від чого люди стають дратівливі і в результаті забивають на все. В першу чергу на роботу.
В цей момент ще раз пересвідчуєшся що можна розраховувати тільки на сім"ю, друзів і родину. Бо навіть тоді коли тобі здається що вже неможливо нічого змінити - вони показують що все можливо.
Наприклад в нас звільняють дуже класного викладача з англійської (фірма вважає що ми тепер все самі маємо вчити). Шкода. ДУЖЕ ШКОДА. "Але що я можу зробити!?" подумав я. Одна голова добре, а 20 краще. Одна людина запропонувала самим оплачувати уроки англійської. Якщо 20 людей скинеться, то не так дорого вийде. Радує що ми можемо самі про себе подбати.
Успіху вам.

7 коментарів:

Roman LuVR сказав...

Знайомо, дуже знайомо... чайки зникли, гроші губляться... зате зараз гарний час аби відчути що все життя працювати на когось - це обовязково стикатися з такими ситуаціями і розуміти свою роль... є чого прагнути

Unknown сказав...

та я і знав про це. Ще з другого курсу збиралися і говорили про те що треба відкривати щось своє. Але далі слів нічого не йшло. А тепер ніхто навіть не хоче про таке говорити, не вірять що щось поміняється

Andriy Babala сказав...

Правда, усе правда.
Хоча я думав, що саме СЬОГОДНЯ в тебе буде кращий настрій. ))

Зате ми тепер краще будемо підготовлені до власного плавання - тепличні умови це рідкість.

Що нас не вбиває, робить нас сильнішими.

Unknown сказав...

:) Настрій в мене сьогодні чудовий! Мене привітала ціла купа людей. Щиро привітала. І настрій піднімався з самого ранку. А вечером ми відсвяткували ДН разом з родичами.
А стаття - це просто що в голову прийшло на той час.

Unknown сказав...

Юрчик, не жалійся - тобі повезло, що протягом останніх 4-5 років ти почувався білою людиною. Багато людей, пропрацювавши 10-20 років, так і не знають, що це таке. Просто для того, щоб відчути глибину білого кольору - треба уважно подивитись на чорне... (Наталя).

Unknown сказав...

Хм... вибач за питання, а ти хто? :) А то в мене багато знайомих Наташок

Анонім сказав...

Я - твоя улюблена (надіюсь) кума, яка сьогодні збирається до тебе в гості.