7 серп. 2010 р.

Еміграція

Знаєте, я ніколи не розумів людей які виїзджають закордон.
Більшість з них їхали нелегалами або чорноробочими. Це означає що вони не мають там майбутнього. Частіше всього вони втрачали декілька років свого життя і підзаробивши грошей поверталися назад.
Можливо мені повезло, можливо я заробляю трохи більше ніж середньостатистичний українець, але я ЗАВЖДИ і всім говорив що нормально заробляти і жити можна на Україні.
Хоча останнім часом я задумався над можливістю виїзду. Навряд чи я колись виїду, але думки появилися.
Якщо введуть новий податковий кодекс, то податки виростуть з 15% до 40%. Так як фірма не захоче зменшувтаи прибутки а клієнти платити більше, то цілком можливо що просто зменшать всім зарплату. Що спровокує нову хвилю еміграції. Фірми побачать що тут з них забагато гребуть і просто переїдуть в інші держави (в туж Індію або навіть Грузію). Якщо це зробить хтось крупний - то це +1000 працівників які шукають роботу, що спровокує ще одне зменшення зп і хвилю еміграції.
Звісно в мене вже є квартира і машина, але хочеться бути на "гребні хвилі", все побачити і все попробувати, а не бути закритими в Україні і дозволяти собі тільки раз на пару років поїхати в Туреччину.
П.С.: Не сприймайте це як паніку, просто роздуми які навряд чи призведуть до дій.

2 коментарі:

Bohdan Mushkevych сказав...

Говорімо правильно - не Турція, а Туреччина

Unknown сказав...

Виправив :)