23 січ. 2012 р.

Альпін Парк

Не пройшло і року після того як я обіцяв написати про Альпін Парк.
Що вам сказати?! Я ЛЮБЛЮ Франик саме за те що це компактне місто і в ньому все є.
Якщо вам хочеться полазити по стінці - ласкаво просимо в Фізкультурний технікум. Хочеться на природі - йдіть в місцевий парк, де можна не тільки на атракціонах покататися але й спробувати щось більш активне, таке як полазити на висоті 6 метрів по різним "трасам".


І скажу, що там лазити - це не коників з г...на ліпити :)
Знизу все виглядає просто, особливо коли інструктори там "бігають" (чи краще сказати літають?)
Але коли сам на верху, то вже на другій частині траси я почав розказувати дружині що краще було сидіти вдома і ніде не лізти :)
Мені сподобалося! За тиждень ми повторили, і навіть Наталя спробувала! І Оксанка лізла по своїй дитячій трасі.
Враження незабутні! Особисто мені найтяжче було стрибнути з висоти 6 метрів (щоб потім проїхатися на канаті і зупинитися на сітці). Мене довго страшили що зараз полізуть мене скидати, а внизу зібралися "фанатки" з криками "пригай-пригай"!
А на що здатні ви?

Немає коментарів: