3 лют. 2008 р.

В поисках Великих Разработчиков

Ні, я не став москалем :) і навіть признаюся вам що не вмію писати російською. Але головне не мова, а донести інформацію. Тому я не перекладаю.
Ви колись думали про роботу? Задоволення від роботи? Відбір персоналу?
Я недавно натрапив на статтю про те що дійсно класних програмістів ніколи не знайдеш на ринку праці. Чому? Та тому що вони можуть все життя працювати на одній фірмі яка дає їм все і дбає про них. А тисячі інших, які виявилися нездатними робити навіть прості речі - ще і ще раз попадають на ринок праці. І ось тоді усвідомлюєш, що пару толкових людей можуть вести фірму до процвітання. І підхід 10 малооплачуваних новачків + 1 керуючий над ними - не найкращий. І розумієш що навіть в великій фірмі можна відчувати себе не "гвинтиком" який робить гроші для себе і для фірми, а Людиною, яка щаслива і їй НІКОЛИ в голову не прийде міняти роботу. Бо її всесвіт на цій роботі.
Про це все написано тут. Мені сподобалась стаття - ділюся з вами.

3 коментарі:

Roman LuVR сказав...

ідея, звісно, прикольна. але життя любить винятки. от наприклад зараз на сусідньому проекті (на якому ви працюєте) на грані піти геть дуже прикольна людина. чо? бо задрали індуси і робота... і якщо фірма бігом не прошурупає, то людина піде. деколи фірму ще треба вміти копнути, аби перейти на наступний рівень розвитку, і деколи людині не стає духу копнути поточну фірму, вона вибирає перейти на іншу фірму. І ще є незаперечні факти - багато фахових людей наша фірма взяла з ринку праці, і тепер вони тут зірки :)

AMA сказав...

Знаєш, мені здається, що людина, яка основне має бажання працювати і хоче чогось досягти просто повинна знайти своє місце в цьому світі. Це стосується і роботи. Не завжди хороших працівників утримають на роботі і зроблять для них все, що завгодно. Про такі речі вже можна говорити, коли ти працюєш у великій стабільній фірмі, а якщо кар’єра тільки починаєтся і власник настільки скупий, що навіть зарплату вчасно не платить, то тут не доречно говорити про досвід чи вартісність людини ;).
Хоча мушу визнати - якщо людина чогось хоче, то вона обов’язково цього доб’ється :).

Yuriy P сказав...

ми тут вже 3.5 роки ... це наш світ :-) Коли мені говорили що дідусь пропрацював машиністом все життя - я ним пишався. Але коли уявлю - "я пропрацював програмістом все життя" - то аж мурашки по шкірі.
Непевно час від часу все ж таки треба щось міняти, приносити в життя щось нове :-)