6 лют. 2008 р.

Знову студенти...

Для тих хто не в курсі, я взявся, на свою голову, за підготовку студентів по напрямку Java. І ось нова група приступила до навчання...
Знаєте, кожен раз це щось нове. Я щось вивчаю разом з ними, ну і надіюсь вони щось вивчать біля мене :)
Цього разу я відчув себе "поганим" через те що вимагав від студентів сказати скільки їм потрібно часу щоб опрацювати 6 глав з книжки. Скільки я всього почув! Один зразу взяв з запасом - 2 тижні (з таким темпом вони від сили третину програми пройдуть), інші мені пояснювали що вони ж не можуть мені "так от зразу сказати скільки їм треба часу" (в них було 4 години щоб почитати книжку і сказати скільки їм треба часу). В результаті прийшлось мені "назначити" їм час "Ж" :)
Я би і хотів бути добрим з ними але замітив що чим більше на них тиснеш, тим більше вони вчать :) А якщо тиждень їх не чіпати, то вони мало що вспіють за той час зробити.
Доречі люди теж дуже різні, починаючи від тих в кого вже зір на нулі бо вони постійно вчаться і до тих у кого email адреса - це матюк і вони за один день зрозуміли що в нас можна пити чай і навіть звонити на мобільні!

1 коментар:

AMA сказав...

Ух, як ти влучно про це написав :).
У нас от теж є нові студенти, точніше студентки і на них практично нічого не діє так, як мозговтіраніє :))).
Пояснення про серйозність ситуації, чи роботи в одне вухо влітають і моментально з іншого вилітають :).
Взагалі, коли поруч проходять хлопці з нашого відділу, то робота дівчат зводиться до нуля :)!!!
Сподіваюсь, що то все з часом пройде, але поки іноді такі корки викидують, що можна знімати комедію :).
І знаєш, в мене таке враження складається, що чим далі - тим студенти більше стають розв’язаніші і самовпевненіші, а серйозності до роботи і життя взагалі нема.