11 лют. 2008 р.

Щось своє...

Привіт усім!
Голосування закрите і більшість людей висловилось що треба "зайнятися чимось своїм". Мабуть це той рідкісний випадок коли демократичне голосування показує правильний вибір :)
Зразу хочу поясннити що я писав це голосування десь вночі, тому пункт "Піти спати" не міг не появитися :)
Доречі про "зайнятися чимось своїм" - це якраз те що мені зараз треаба. Робтота втомила, тіло болить від вчорашнього катання на лижах (але я не жалію що поїхав) і залишаєтсья тепер тільки плюнути на все і зайнятся чимось цікавим.
Хоча... знаєте сьогодні я балакав з студентами про Java. Грузив їх питаннями, а вони дружньо доказували мені що вони таки прочитали перші 6 глав з книжки :) І знаєте, півтори години пролетіли незамітно! Ми би ще довше говорили, але нас вигнали з мітинг руму. А коли йшов туди - то думав, що не так вже й багато є про що поговорити. Думав що то десь хвилин на 40. І знаєте в них було зацікавлення в очах! Але мені це вже по трохи надоїдає... давно вже треба передати це навчання комусь іншому. І взагалі курс партії "вклади 1 долар в навчання і отримаєш 20" я на собі не відчув. Більше того складається враження що мої студенти теж не потрібні. Тобто з одного боку багато розмов про те що все дуже важливо і потрібно, а з іншого - ніяких позитивних дій.
От такі-от враження після першого робочого дня після вихідних.
О! Вихідні! За що я люблю життя - так це за вихідні! Цього разу вони були насичені як останнім часом в мене чомусь часто буває, і це мені подобається! :)
В суботу було ДН яких давно не бувало. Мало людей... і здавалося що все закінчиться звичайними посиденьками і обжираловкою... але в кінці ми танцювали, дуріли, грали домашній боулінг і т.д.
А в неділю ми поїхали на лижі... Чесно кажучи давно не їхали бо здавалося що якщо у нас +8 то в Буковелі не може бути сніг. А поїхали туди і вав! Купа снігу, приблизно 14 спусків за день і 2 падіння зі збиранням лиж, витряхання снігу з під сорочки і пошуку шапки :) А краса яка... дивіться

2 коментарі:

Roman LuVR сказав...

вах, на фотці зліт орлів ;)
а чо всі підняли праву ногу, а Юра ліву? :))) видно, що великий оригінал ;)

на рахунок починань - я вже неодноразово переконався, що на нашій фірмі майже все так. багато шуму, мітингів, презентацій, і ... мало дії. то десь є в українській крові, але досвід ти все одно получаєш афігенний, тільки не йди викладати бо там ситуація ще гірша! :)

Yuriy P сказав...

Зайнятись чимось своїм - це в глобальному. Взагалі своїм...

А то ти ліпив коників з л..на, і тепер вирішив, зайнятись чимось цікавим, своїм - ліпити осликів з л..на.

Зайнятись чимось своїм - це значить стати супергероєм, лазити по стінках і спасати людей. Або просто зробити так щоб інші заробляли гроші для тебе :-)